• Afspraak =Afspraak Bij Sponsorcommissie VVR

19 apr 2020
  • Door de reeds bij iedereen bekende oorzaak, konden een aantal geplande activiteiten die al reeds op de agenda van de sponsormateriaalcommissie V.V.R. en onderstaande sponsoren stonden géén doorgang vinden.
    Daarom is de pijn een beetje verzacht door bij:

• Stukadoors H  van Baal Rijsbergen, schenker van presentatie kleding  aan V.V.R –JO-17-1
    • Transportbedrijf T..Z.N  uit Etten Leur, schenker wedstrijdkleding MO-17-1
    • Helmut Fietst Reparatie &Onderhoud Rijsbergen i.v.m. opening nieuwe zaak in Rijsbergen een mooi bloemboeket te bezorgen en deze sponsoren te bedanken voor hun steun aan de vereniging.

de vereniging is trots op al haar sponsoren en zoals altijd zal dan ook in juli de traditionele bedankadvertentie verschenen in de Zundertse Bode.

Daarom leden koop bij onze sponsoren, want zij denken ook aan jullie en aan onze vereniging V.V.R.