• Deadline inschrijven vrijwilligerstaken 27 september

21 sep 2020
  • Beste leden en ouders,

Als vereniging doen we er alles aan om iedereen zijn favoriete sport te kunnen beoefenen. Dankzij de inzet van vele vrijwilligers kunnen we de contributie laag houden zodat onze vereniging voor iedereen toegankelijk blijft. Om dit organisatorisch voor elkaar te krijgen hebben we de hulp nodig van alle leden/ouders. Daarom willen we iedereen vragen zich ook dit jaar weer in te schrijven voor vrijwilligerstaken via de Voetbal App.

Voor een uitgebreide uitleg van de App, klik dan op onderstaande link.

Alle vrijwilligerstaken voor komend seizoen zijn aangemaakt in de Voetbal App. Tot 28 september is het voor iedereen mogelijk om zich op vrijwillige basis in te schrijven voor een vrijwilligerstaak. Na 28 september zullen alle openstaande diensten door de Vrijwillig Verplicht commissie worden ingevuld. Voor iedere vrijwilligerstaak ontvang je 10 punten. Medio december zullen we jullie informeren over de vrijwilligerstaken voor de 2e seizoenshelft.

Voetballende leden die zitting hebben in een commissie, andere structurele vrijwilligerstaken op zich nemen of leider en/of trainer zijn, genieten uiteraard vrijstelling van genoemde taken.

Helaas hebben we het afgelopen seizoen ervaren dat er toch leden zijn die niet komen opdagen voor zijn/haar vrijwilligerstaak. Daarom zijn we als vereniging genoodzaakt om hiervoor een boete in te gaan voeren van € 50,- voor senioren en € 30,- voor junioren. Lid is niet speelgerechtigd tot betaling van deze boete.

We begrijpen dat dit een drastische maatregel is maar we hopen en rekenen erop dat dit niet nodig zal zijn.

Vele handen maken licht werk, laten we het vooral samen doen!

Mocht je nog vragen of suggesties hebben dan horen wij het graag.
    Deze kun je stellen via vrijwilliger@vvrijsbergen.nl

Wij rekenen op jullie inzet en ondersteuning.

Met sportieve groet,
    Bestuur VVR