• VVR presenteert nieuw jeugdbeleidsplan

18 mei 2020
  • Met gepaste trots kunnen wij melden dat het nieuwe jeugdbeleidsplan van VVR klaar is.

VVR is een groeiende en bloeiende vereniging waar plezier, vriendschap en persoonlijke ontwikkeling centraal staan. Dit beleidsplan dient ter ondersteuning om deze ontwikkelingen toekomstbestendig te maken, zonder hierbij de visie, regels, afspraken en fatsoensnormen van onze vereniging uit het oog te verliezen. Het is een plan voor alle jeugdleden en hun ouders en/of verzorgers. Het is een plan voor nu & de toekomst. Daarbij geeft het ons richting en houvast voor de jeugd én regelt het tevens de doorstroming van de JO/MO19 naar de senioren.

Gezien diverse ontwikkelingen die elkaar snel opvolgden op voetbalgebied (lees: spelvormen jongere jeugd en het meisjesvoetbal), heeft de uitwerking van het plan iets langer op zich laten wachten. De afgelopen periode hebben meerdere mensen zich gebogen over dit plan waarbij Kees Daemen (technisch coördinator) een belangrijk aandeel heeft gehad in het opstellen en inrichten van dit plan. Als bestuur zijn we dan ook blij dat Kees volgend voetbalseizoen 2020-2021 wederom deze functie zal bekleden binnen onze vereniging.

Wij willen iedereen die heeft meegedacht aan dit plan, hartelijk danken voor hun inzet en het laten spreken van hun blauw -wit hart.

Dit plan zorgt ervoor dat wij vol vertrouwen de toekomst in kunnen gaan!

Het nieuwe jeugdbeleidsplan is hier terug te vinden op onze website.

Met sportieve groet,
    Bestuur VVR

Kees Daemen ondertekent zijn nieuwe vrijwilligers overeenkomst.