• Wij doen dit jaar weer mee aan Rabo ClubSupport! En elke stem is geld waard. Kunnen wij rekenen op die van jou?  Stem nu op VVR bij de RaboClubSupport.

Hoe moet ik stemmen?
    Door in te loggen in de Rabobank app (of op de website) via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op Rabo ClubSupport. Stemperiode: vanaf 5 oktober 2020 tot zondag 25 oktober 2020.

Voorwaarde om te stemmen
    Om maximaal 2 stemmen uit te kunnen brengen op ‘VVR’ moet men lid zijn van de Rabobank. Velen van onze leden zijn dat al. Mogelijk dat een aantal leden wel een rekening bij de bank heeft, maar nog geen lid zijn. Het lid worden schept geen enkele verplichting, maar biedt wel de mogelijkheid om op VVR te stemmen. Je wordt lid via het menu 'Zelf regelen' in internetbankieren of de Rabo App. Dit is kosteloos.

Oproep aan alle leden
    Het is voor VVR belangrijk om deze actie onder de aandacht te brengen om zoveel mogelijk stemmen te vergaren. Wij kunnen deze bijdrage goed gebruiken voor allerlei doeleinden. Het zou fantastisch zijn als jij, jouw familie en vrienden stemmen geven aan onze vereniging.

Bedankt alvast voor jouw steun!